af Vestfynske Kunstnere | apr 30, 2025
Hjulmandshuset – sommer 2026 Foreningen Vestfynske Kunstnere byder endnu en gang velkommen til en ny sæson i Hjulmandshuset. Vi startede den nye sæson lørdag den 9. maj, kl. 11.00 med en fællesudstilling. Viceborgmester Ulla Sørensen holdt traditionen tro...